Page 2 of 5 FirstFirst 1 2 3 4 ... LastLast
Results 11 to 20 of 42

Thread: Gran Turismo PSP - First Review

  
  1. #11
    Xitherun is offline sleepy -Hacks Titan
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    4,630
    Rep Power
    0

    Default

    Honestly, I wasn't expecting this, even though 90% of PSP games are disappointing.


  2. #12
    Skv0ra's Avatar
    Skv0ra is offline -Hacks Veteran
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    1,276
    Rep Power
    14

    Default

    Hey, we're getting ALL/most of everyone's favorite cars and a good SIM engine (proper drift races?! Fuck yea! Fuck GT4!) on the go. Career would've been nice, but I don't think its that essential. Get better, play some friends, wait for GT5 cuz i'm sure there will be some kinda game link.
    << Blog, clicky ckicly!

  3. #13
    SirRipo is offline -Hacks Newbie
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    7
    Rep Power
    0

    Default

    I agree with Skvora. I don't feel that career mode is essential. It would be nice, yeah, but at the same time, i don't think i would want to spend the same amount of time playing the game on my PSP as i would on a console. Especially on some of the higher difficulties, those races can be LONG. I like the physics of the game, which is more the reason i play it.

  4. #14
    Sopp is offline -Hacks Newbie
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    15
    Rep Power
    0

    Default

    Yea, kinda bad without career mode.
    But Assassin's Creed Bloodlines looks like a good title for the PSP. http://psp.ign.com/dor/objects/14324...dp_091409.html Almost like the PC/360/PS3 version. I'll hope this one ain't dissapointing for the PSP as GT

    Cheers

  5. #15
    BeAkErOo's Avatar
    BeAkErOo is offline Senior Member -Hacks Titan
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Yellow Submarine
    Posts
    6,224
    Rep Power
    44

    Default

    Do many PSP games get updates like their PS3 counterparts nowadays? Maybe an inclusion of a career mode could come later if people called out for one loud enough?
    3DS: 4167-4567-3684

  6. #16
    O'Saurus's Avatar
    O'Saurus is offline -Hacks Enthusiast
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Canada
    Posts
    357
    Rep Power
    11

    Default

    You know, from this review, why wouldn't you just forego the GTPSP and play the original Gran Turismo for Playstation? That's got career mode....lol

  7. #17
    Los's Avatar
    Los
    Los is offline Senior Member -Hacks Monk
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    New Jersey
    Posts
    2,642
    Rep Power
    16

    Default

    WTF? Isn't Career Mode what makes Gran Turismo? Better yet, any Racing Sim?

    Very surprising, and especially from a game that took 3-4 years to even be mentioned again, and was being labeled as Vaporware since the PSP's launch.

    Xbox Live Gamertag & Playstation Network ID: Los255

  8. #18
    Skv0ra's Avatar
    Skv0ra is offline -Hacks Veteran
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    1,276
    Rep Power
    14

    Default

    Honestly all I care about are the engine, drifting, all old cars and all new cars. Cars and decent engines are what made the past games, not a career of sort IMO.
    << Blog, clicky ckicly!

  9. #19
    JoblessPunk is offline -Hacks Enthusiast
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    Rohnert Park, Califorina
    Posts
    361
    Rep Power
    12

    Default

    bummer :*( I was really looking forward to this game.
    It kinda looks like they even missed a step with the single player mode with your not able to know when you can buy the cars and what cars you own...

  10. #20
    Cheesetheif's Avatar
    Cheesetheif is offline Senior Member -Hacks Monk
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    Amerika
    Posts
    2,603
    Rep Power
    15

    Default

    Quote Originally Posted by ...BeAkEr... View Post
    Do many PSP games get updates like their PS3 counterparts nowadays? Maybe an inclusion of a career mode could come later if people called out for one loud enough?
    You never know. The last I saw this happening was Killzone Liberation getting its online via an update from GG's site.

    As for the main topic... Hopefully we get CFW so we can test this game before dishing out cash for something we might not even like.

    Un®est®i©ted™

Page 2 of 5 FirstFirst 1 2 3 4 ... LastLast

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •