Results 1 to 5 of 5

Thread: If anyone would ever want to mod his PSP...

  
  1. #1
    Noin is offline -Hacks Enthusiast
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    Vienna
    Posts
    496
    Rep Power
    14

    Default

    Then remember to order from www.modchipman.com

    They sell:

    PSP accessories - not too many, but then again, useful ones

    HUGE lots of PSP skins for the front and the back - with LOTS i mean REALLY BIG LOTS of skins

    a BIG variety of PSP faceplates - really big... i would preffer to buy it all, but wtf i dont need so many :lol:

    PSP GAMES and MOVIES

    -------------------------------

    I myself really like their speed, i ordered the Crystal Red and Crystal Clear faceplate for the PSP, and some skins + a new analog, and i received the package 2 days later with fedex (even tho im in Austria)

    Inventory: White 3.40 OE-A PsP (uNuSeD) | Black 3.40 OE-A PsP (bRiCkEd) | Black 3.03 OE-B PsP (f\'ed up Motherboard) | Piano Black Slim/Lite 5.00m33 PsP (Alive and kickin\')

  2. #2
    Kyorisu is offline -Hacks Enthusiast
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Australia
    Posts
    417
    Rep Power
    14

    Default

    That reminds me I'm still waiting for a package from Lik-Sang, hmmm.

  3. #3
    Noin is offline -Hacks Enthusiast
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    Vienna
    Posts
    496
    Rep Power
    14

    Default

    lik-sang has low quality faceplates, modchipstore vice-versa, the lot better XCM crystal series faceplates!
    Inventory: White 3.40 OE-A PsP (uNuSeD) | Black 3.40 OE-A PsP (bRiCkEd) | Black 3.03 OE-B PsP (f\'ed up Motherboard) | Piano Black Slim/Lite 5.00m33 PsP (Alive and kickin\')

  4. #4
    turg88 is offline -Hacks Enthusiast
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    8|_|/\\/\\ F|_|Q 36Y9+
    Posts
    301
    Rep Power
    14

    Default

    no. lik-sang blows. go to decalgirl.com. They rock!
    2 WOrd5... Fam1ly 9UY
    eVer HE@r +Hi$? :i\'M L1KE 4 mu5HRo0m... kEp+ In +He D4rk 4nD f3d $hIT\"
    ORig1N4l PHw 2.0, No+ chaNg1N...WELL, N0w i\'m rUnNiN 1.50, 8@by!!!!! @$ oPH 8:30 Pm ON 6-16-06
    0k, N0W 1 HaVE F1RmW4r3 1.5, 2.0, 2.50, 2.60, 2.71...Wh4+3V3r d3VH0OK 4ND 1 pHEEl L1k3!!!! 1 \\_U\\/ 1337 5P34K!!111

  5. #5
    RaiderX's Avatar
    RaiderX is offline Senior Member -Hacks Titan
    Join Date
    Jun 2005
    Posts
    4,192
    Rep Power
    21

    Default

    i gotta say, all the skins for PSP look bad IMO. nto the design, but the skins themselves just dont look so good, especially on the back.

    Those faceplates at modchipstore are the worst ones. Anyone who would put those cheap looking, metallic, mcdonald's toy faceplates on their expensive beautiful PSP is crazy. But thats what you get for $20.

    Got to decalgirl for faceplates, the asterix faceplates are way better than this crap (and yes, I knwo decalgirl sells these crappy ones too, but wutever)

    oh and their accessories are way overpriced, like the mem sticks can be foudn for almost healf or less than their prices at places liek www.newegg.com

    Only thing thta I would consider buying form them is that UMD stand cuz its got a nice blue glow, but I dont have that many UMDs. :cool:

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •