Page 1 of 2 1 2 LastLast
Results 1 to 10 of 19

Thread: Wifi Wireless Acquired! Anyone wants to play online with me?

  
  1. #1
    Stalvros's Avatar
    Stalvros is offline Senior Member -Hacks Titan
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Indonesia
    Posts
    4,773
    Rep Power
    18

    Default

    Hi guys, well~
    I know i said in the topic acquired but what I mean was actually BOUGHT!
    Havent been shipped to me yet. Will receive it early next week~

    That way i'll be able to play the psp online with anyone~
    Anyone cares to try it out with me?

    I wanna play monster hunter freedom
    (Be warned though, mine is EUR version)

    Cant wait to hammer a fatalis with 4on1~
    So yeah, those who wanna play, just leave me your name and msn contact XD~


  2. #2
    Todesengel is offline -Hacks Hacker
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    848
    Rep Power
    14

    Default

    Quote Originally Posted by ``Stalvros
    Hi guys, well~
    I know i said in the topic acquired but what I mean was actually BOUGHT!
    Havent been shipped to me yet. Will receive it early next week~

    That way i'll be able to play the psp online with anyone~
    Anyone cares to try it out with me?

    I wanna play monster hunter freedom
    (Be warned though, mine is EUR version)

    Cant wait to hammer a fatalis with 4on1~
    So yeah, those who wanna play, just leave me your name and msn contact XD~
    Is Monster Hunter able to be played online? Let me go check the game case... nope, it says on my case that it is Ad Hoc, which means that the other PSPs have to be near you(a certain abount of feet, not sure how many), sorry but you can't play it over the internet!

  3. #3
    BeAkErOo's Avatar
    BeAkErOo is offline Senior Member -Hacks Titan
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Yellow Submarine
    Posts
    6,224
    Rep Power
    44

    Default

    Quote Originally Posted by Todesengel
    Quote Originally Posted by ``Stalvros
    Hi guys, well~
    I know i said in the topic acquired but what I mean was actually BOUGHT!
    Havent been shipped to me yet. Will receive it early next week~

    That way i'll be able to play the psp online with anyone~
    Anyone cares to try it out with me?

    I wanna play monster hunter freedom
    (Be warned though, mine is EUR version)

    Cant wait to hammer a fatalis with 4on1~
    So yeah, those who wanna play, just leave me your name and msn contact XD~
    Is Monster Hunter able to be played online? Let me go check the game case... nope, it says on my case that it is Ad Hoc, which means that the other PSPs have to be near you(a certain abount of feet, not sure how many), sorry but you can't play it over the internet!
    wrong, u can play it online via xlink, did u get the right wifi adaptor stalvros?
    3DS: 4167-4567-3684

  4. #4
    Todesengel is offline -Hacks Hacker
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    848
    Rep Power
    14

    Default

    Quote Originally Posted by fredimaster
    Quote Originally Posted by Todesengel
    Quote Originally Posted by ``Stalvros
    Hi guys, well~
    I know i said in the topic acquired but what I mean was actually BOUGHT!
    Havent been shipped to me yet. Will receive it early next week~

    That way i'll be able to play the psp online with anyone~
    Anyone cares to try it out with me?

    I wanna play monster hunter freedom
    (Be warned though, mine is EUR version)

    Cant wait to hammer a fatalis with 4on1~
    So yeah, those who wanna play, just leave me your name and msn contact XD~
    Is Monster Hunter able to be played online? Let me go check the game case... nope, it says on my case that it is Ad Hoc, which means that the other PSPs have to be near you(a certain abount of feet, not sure how many), sorry but you can't play it over the internet!
    wrong, u can play it online via xlink, did u get the right wifi adaptor stalvros?
    Oh, nevermind then. I was just going with what the case said! I was not aware that you could play online, I might have to try it sometime(I do not have a wireless router so I may have to go to the mall or something!)

  5. #5
    pkmaximum's Avatar
    pkmaximum is offline Senior Member -Hacks Veteran
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    1,002
    Rep Power
    15

    Default

    Any one who has balls to play me in syphon filter online just talk to me on AIM my screen name is "pkmaximum" good luck, I promise to give you a challenge
    1 God 1 King is truly a king =D He saved me from leaving the scene, but kindly donating his PSP to me. Anybody who talks to him on these forums, is not worthy of his kindness =P THANK YOU 1 GOD 1 KING!!!!

  6. #6
    restless5150 is offline -Hacks Veteran
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    smoking rocks
    Posts
    1,128
    Rep Power
    15

    Default

    yeah the games i got for online are syphon filter (im still an R1 though) socom nba live and fight night


    my screen name is REST376


    holla

    chuch

  7. #7
    killaj is offline Senior Member -Hacks Titan
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Daytona Beach
    Posts
    10,124
    Rep Power
    24

    Default

    i got wifi this week. my socom name is killajhax. same for syphon filter

  8. #8
    restless5150 is offline -Hacks Veteran
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    smoking rocks
    Posts
    1,128
    Rep Power
    15

    Default

    Quote Originally Posted by killaj
    i got wifi this week. my socom name is killajhax. same for syphon filter
    when are you gonna be on? how bout now?

    BTW you got a mic?

  9. #9
    killaj is offline Senior Member -Hacks Titan
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Daytona Beach
    Posts
    10,124
    Rep Power
    24

    Default

    i just now saw this post. no i dont have a mic. i'll go online and try to find you, but i'm telling you right now, i cant put up much of a fight yet

  10. #10
    Stalvros's Avatar
    Stalvros is offline Senior Member -Hacks Titan
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Indonesia
    Posts
    4,773
    Rep Power
    18

    Default

    Quote Originally Posted by fredimaster
    Quote Originally Posted by Todesengel
    Quote Originally Posted by ``Stalvros
    Hi guys, well~
    I know i said in the topic acquired but what I mean was actually BOUGHT!
    Havent been shipped to me yet. Will receive it early next week~

    That way i'll be able to play the psp online with anyone~
    Anyone cares to try it out with me?

    I wanna play monster hunter freedom
    (Be warned though, mine is EUR version)

    Cant wait to hammer a fatalis with 4on1~
    So yeah, those who wanna play, just leave me your name and msn contact XD~
    Is Monster Hunter able to be played online? Let me go check the game case... nope, it says on my case that it is Ad Hoc, which means that the other PSPs have to be near you(a certain abount of feet, not sure how many), sorry but you can't play it over the internet!
    wrong, u can play it online via xlink, did u get the right wifi adaptor stalvros?
    Im pretty sure i got the right one~
    is the one you recommended me fredimaster XD

Page 1 of 2 1 2 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •